مرجع دانلود فایل های کاربردی در زمینه های مختلف

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 31
  • بازدید دیروز : 57
  • بازدید کل : 74757

آموزش کسب درآمد از ساخت انبوه شماره مجازی


آموزش کسب درآمد از ساخت انبوه شماره مجازی

آموزش کسب درآمد از ساخت انبوه شماره مجازی

آموزش کسب درآمد از ساخت انبوه شماره مجازی

به نام خدا

 

 

با سلام

همونطور که می دونید آموزش های مختلفی تو زمینه ساخت شماره مجازی وجود دارن؛ اما این آموزش با همشون فرق داره(بهتون اطمینان میدم)؛ اگه باور نمی کنین تا آخر مطلب همراه ما باشین ؛ چند لحظه بیشتر وقتتون رو نمی گیره؛ نهایتاً سه چهار دقیقه. ولی مطمئن باشید که می ارزه!

 

1-همونطور که میدونن افراد به دلایل مختلف از شماره مجازی استفاده می کنن؛ یکی از مهم ترین کاربرد های ساخت شماره مجازی، ساخت حساب های مخفی و با امنیت بالاست؛ ولی وقتی شما از طریق نرم افزار های text now و text plus و jingo و بقیه نرم افزار های مشابه استفاده می کنید، نمی تونین شماره اختصاصی داشته باشید! چون این نرم افزار ها در هر لحظه به تعداد زیادی از کاربر ها ،فقط یک شماره واحد اختصاص می دن... در نتیحه در نتیجه امنیت حساب شما(حساب تلگرام، اینستا و ...) به خطر می افته و ممکنه اطلاعاتتون با بقیه کاربر ها به اشتراک گذاشته بشه و برین تو حساب همدیگه و ... . اما در روشی که ما میخوایم خدمتتون معرفی کنیم، شما حقیقتاً صاحب شماره های اختصاصی با سیمکارت های واقعی میشید!

 

2-استفاده از بسیاری از روش های ساخت شماره مجازی نیازمند صرف وقت و زحمت زیادی هستن؛ در صورتیکه شما با استفاده از این آموزش می تونین ظرف مدت چند دقیقه، به چندین شماره مجازی دست پیدا کنین!

 

3- حتما مدونید که متاسفانه یا خوشبختانه اکثر اپلیکیشن ها، شماره های مجازی و فیک رو به راحتی تشخیص میدن و مسدود می کنن(به ویژه تلگرام) ولی با این آموزش به شما تضمین می دیم که می تونین توی تمامی مسنجر ها و نرم افزار ها و سایت ها بهراحتی ثبت نام و کد تائید دریافت کنید.(تضمین 100% دریافت کد تائید از تمام مسنجر ها و سایت ها و ...)

 

4- شما برای استفاده از این آموزش هیچ محدودیتی ندارین، یعنی میتونین در یک روز، هرقدر که می خواین(1000 تا یا بیشتر) شماره مجازی بسازید و استفاده کنید. بدون نیاز به تغییر آی پی و فی-لتر*شکن و دستگاه و ...

 

5- با استفاده از این آموزش می تونید شماره مجازی خودتون رو از بین کشور های آمریکا، روسیه، چین، اندونزی، مالزی، فیلیپین، تایلند(!)، هونگ کونگ، مصر، میانمار، ویتنام، کامبوج و ماکائو انتخاب کنید.(بدون نیاز به آموزش جداگانه)

 

6- به دلیل سرعت و دقت بالای این آموزش در ساخت شماره مجازی، می تونید مثل خیلی از سایت هایی که هر شماره مجازی رو با قیمتی بالغ بر 10,000 و بیش تر می فروشن، شما هم هر شماره مجازی رو با قیمتی مثل این سایت ها بفروشید و کسب درآمد کنید. فقط با یک حساب سرانگشتی می تونید به درآمد بالای این کار پی ببرید.

قیمت تمام شده برای هر شماره مجازی=500 تومان(و کمتر؛ البته با این آموزش به شما یاد میدیم چطور حتی بدون اینکه یک ریال هم خرج کنید بتونید شماره بسازید البته کمی زمانبره)

قیمت این آموزش=4000 تومان

قیمت هر شماره مجازی=5000،10000،15000 تومان! یعنی اگه فقط یک شماره مجازی بفروشید می تونید بیشتر از کل مبلغ این آموزش کسب درآمد کنید!

باید یادآوری کنیم این آموزش هیچ وقت مسدود و منسوخ نمی شه و همیشه می تونین بدون هیچ هزینه اضافی از این آموزش استفاده کنین. فقط با یکبار پرداخت.

 

دوستان در آخر باید عذر خواهی کنم اگه نتونستم مثل خیلی از فروشنده ها شمارو فریب بدم و تخفیف ویژه (که هیچ وقت هم تموم نمیشه!)بدم یا تعریف و تمجید بیخود از این آموزش کنم و هدیه های الکی توی این پکیج بذارم یا الکی خودم توی قسمت کامنت خودم با اسم های مختلف از این آموزش تعریف کنم و بگم (دمت گرم) (عالی بود) (ایول داری) و ...! ولی می تونم بهتون اطمینان بدم که این آموزش کار می کنه و خودم هم باهاش تا امروز کلی حساب فیک ساختم تا از این روش مطمئن بشم هیچ ایرادی نداره. اگر هم بعد از خرید دیدین کار نمی کنه و ناراضی بودید می تونید اطلاع بدین تا مبلغ برگشت داده بشه. مشکلی هم اگه داشتید توی قسمت نظرات بگید تا بررسیش کنم.

 

یا حق

 

 

 

فایل روب، ارائه دهنده ی فایل های کاربردی در زمینه های مختلف.

جهت آشنایی و اطلاع یافتن از فایل های جدید فایل روب در کانال تلگرامی به آدرس لینک زیر عضو شوید.


https://t.me/fileroob

 

 

 

  انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 109

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "مجموعه فایل روب" می باشد .

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما