مرجع دانلود فایل های کاربردی در زمینه های مختلف

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 4
  • بازدید دیروز : 26
  • بازدید کل : 73290

دانلود کتاب لاتین مکانیک خاک حالت بحرانی وورس


دانلود کتاب لاتین مکانیک خاک حالت بحرانی وورس

دانلود کتاب لاتین مکانیک خاک حالت بحرانی وورس

دانلود کتاب لاتین مکانیک خاک حالت بحرانی وورس

 

کتاب لاتین مکانیک خاک حالت بحرانی وورس در مورد مدل های مفهومی است که نشان دهنده رفتار مکانیکی خاک خاکستری اشباع شده است. هر مدل شامل مجموعه ای از خواص مکانیکی است و هر کدام می تواند با تکنیک های ریاضی کاربردی آشنا برای مهندسان دستکاری شود.

مکانیک خاک

این مدل ها، بیشتر یا کمتر، دقیقا، چندین جنبه فنی مهم رفتار مکانیکی خاک را نشان می دهد. مواد خاك به عنوان مخلوط مکانیکی همگن از دو فاز مشاهده می شود: یک فاز نشان دهنده ساختار ذرات جامد در خاك است و فاز دیگر نشان دهنده آب مایع در منافذ یا حفره های جمع شده است.

رفتار مکانیکی خاک

این مواد خاکی را دشوار تر از مواد مکانیکی کاملا الاستیک یا پلاستیکی درک می کنند، بنابراین کتاب لاتین مکانیک خاک حالت بحرانی وورس مربوط به تعامل مکانیکی فاز ها و خواص تنش - تنش مواد خاكستری به صورت فله است. بسیاری از این کار برای کارگران در زمینه های دیگر اهمیت دارد، اما همانطور که ما مهندسین مدنی هستیم، ما به آزمایش های استاندارد و محاسبات مکانیک خاک و مهندسی پی علاقه خاصی خواهیم داشت.

حالت بحرانی

کتاب لاتین مکانیک خاک حالت بحرانی وورس در مورد خواص مکانیکی خاک خالص شده اشباع شده است. این در سطح درک دانش آموز کارشناسی ارشد مهندسی عمران است؛ این نیز باید به طور مستقیم از دانشجویان تحصیلات تکمیلی و به کارگیری مهندسین مدنی که در آزمایش آزمایشات خاک و یا طراحی آثاری که شامل خاک هستند، باشد.

هدف ما این است که توجه را بر مفهوم حالت بحرانی تمرکز کنیم و نشان دهیم چه چیزی ما معتقدیم اهمیت آن در درک درست رفتار مکانیکی خاک است. ما تلاش کرده ایم که با استفاده از مدل های مختلف مکانیکی ساده ای که (با درجه های مختلف دقت) رفتار آزمایشگاهی خاک های بازسازی شده را نشان می دهند، این کار را انجام دهیم. ما یک متن استاندارد در مکانیک خاک نوشته نشده است و به عنوان یک نتیجه، عمدتا به صورت خاکستری اشباع، ساختار یافته، غیر آیزوتروپیک، حساس و یا تثبیت نشده در نظر گرفته نشده است.

مشخصات کتاب

نام کتاب: مکانیک خاک حالت بحرانی

نام لاتین محصول: Critical State Soil Mechanics A Schofield P Wroth ARBcrete

ویرایش:

سال چاپ:

تعداد صفحات:229

نویسندگان: وورس (Wroth)

حجم فایل:5.42 مگابایت

معرفی کوتاه محصول: کتاب لاتین مکانیک خاک حالت بحرانی وورس در مورد خواص مکانیکی خاک خالص شده اشباع شده است.

کلمات کلیدی: دانلود,کتاب,لاتین,مکانیک,خاک,حالت,بحرانی,وورسpdf,مکانیک خاک,حالت بحرانی مکانیک خاک,حالت بحرانی خاک,حالت بحرانی,مکانیک خاک حالت بحرانی وورس,رفتار مکانیکی خاک

 

با خرید این محصول، فایل زیپ شده (ZIP) کتاب لاتین مکانیک خاک حالت بحرانی وورس در دسترس شما محقق گرامی قرار خواهد گرفت.

 

مجموعه اِی آر بی کریت در کنار مشاور تخصصیبتن, ملات, افزودنی های شیمیایی بتن و ملاتومواد شیمیایی ساختمان، به عنوان یکی از تخصصی ترین مشاوران بتن، به مشاوره بتن پیمانکاران ابنیه و سازه های بتنی مانند سد و پل و … می پردازد. همچنین این مجموعه در راستای خط مشی حرفه ای خود به مشاور بتن و ملات درکارخانه های بتن آماده، قطعات بتنی آماده پیش ساخته، سنگ های مصنوعی، بلوک های سیمانی و قطعات بتنی دکوراتیو تبدیل شده است.

 

انتشار کتاب‌های تخصصی زبان اصلی و جزوه‌های فنی نایاب رشته عمران از دیگر فعالیت‌های این مجموعه علمی-مشاوره‌ای می‌باشد، تا مهندسین، محققین و دانشجویان بتوانند به طور منسجم به این مجموعه دسترسی داشته باشند .

 

آماده سازی توسط مجموعهای آر بی کریت


فایل روب، ارائه دهنده ی فایل های کاربردی در زمینه های مختلف.

جهت آشنایی و اطلاع یافتن از فایل های جدید فایل روب در کانال تلگرامی به آدرس لینک زیر عضو شوید.


https://t.me/fileroob

 

  انتشار : ۲ مرداد ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 115

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "مجموعه فایل روب" می باشد .

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما